/Klantenservice
Klantenservice2018-09-19T11:48:54+00:00

  Klantenservice

Bestellen

Gemak dient de mens, dus bestellen gaat kinderlijk eenvoudig bij Baardzaken.nl via de online winkel Maar uiteraard kunt u ook bestellen per telefoon +31 (0)20 – 4822510 of email info@baardzaken.nl of Whatsapp 0629334202.

Indien u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, dan adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen op +31 (0)20 – 4822510. Dan zorgen wij ervoor dat het in orde wordt gemaakt.

Voor het bestellen in onze online winkel heeft u geen account nodig. maar wij hebben wel uw Naam, Adres, Woonplaats, telnr en email nodig, om uw bestelling te kunnen versturen.

Het voordeel van een account is dat u uw historie van al uw bestellingen kunt zien in MIJN ACCOUNT.

Indien u uw gegevens wilt wijzigen log dan in op MIJN ACCOUNT en voor uw wijzigingen door.

Bezorgen en Afhalen

Voor alle artikelen geldt vóór 16:00 besteld, wordt ook dezelfde dag verstuurd. Dus over het algemeen ontvang je dan de volgende dag je bestelling via onze pakketdienst DPD. Dit geldt niet als je op zaterdag of zondag besteld. Bij het verwerken van uw bestelling ontvangt u een DPD tracking-link, om uw pakketje te volgen.

Indien u een bestelling wenst af te halen in onze winkel, dan kan dat dezelfde dag nog. Onze openingstijden zijn van 09:00 – 17:30. Het adres van onze winkel is:

  • Winkel: Den Ilp 8, 1127PA Den Ilp

Betalen

Indien een betaling niet is goed gegaan, gewijgerd of mislukt, dan adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen op +31 (0)20 – 4822510. Dan proberen wij samen met u het alsnog op te lossen.

Baardzaken AfterPay

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.baardzaken.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor www.baardzaken.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland, bedrijven)
AfterPay voert voor www.baardzaken.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitaal betaaloverzicht per e-mail ontvangt van AfterPay. AfterPay informeert u per e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Contact

Contactgegevens Baardzaken.nl

Baardzaken.nl verzorgt een maandelijkse nieuwsbrief met nieuwtjes, aanbiedingen en speciale acties. Wil je op de hoogte blijven schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Garantie

Ja, voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Deze termijn verschilt per product. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Om voor garantie in aanmerking te komen, dien je van het betreffende artikel een factuur van  Baardzaken.nl te kunnen overleggen. Op verbruiksartikelen zoals onze verzorgende producten (vb. shampoo, baardolie, etc) en andere hygiene producten heb je geen garantie.

Als je aanspraak op garantie hebt, download dan hier het GARANTIE AANVRAAGFORMULIER, print het uit en vul het volledig in.

Stuur het volledig ingevulde garantie aanvraagformulier samen met

2) een kopie van je factuur

3) 2 duidelijke foto’s van jouw aanspraak op garantie en

4) een uitleg van jouw aanspraak op garantie

naar onze klantenservice: service@baardzaken.nl.

Mocht je huidige adres afwijken van het adres op je aankoopbewijs, geef dit dan aan bij de uitleg.

Zodra we je volledige informatie zoals hierboven beschreven hebben ontvangen, kunnen wij jouw aanspraak op garantie in behandeling nemen. Zonder deze volledige informatie kunnen wij jouw aanspraak op garantie niet in behandeling nemen. Daarna ontvang je van ons een bevestiging per email en zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 5 dagen jouw aanvraag in behandeling nemen.

Bij Baardzaken.nl geldt je factuur als garantiebewijs.

Ruilen en Retourneren

Indien je een artikel wenst te ruilen omdat je bijvoorbeeld niet de correcte kleur hebt besteld, dan is dat uiteraard mogelijk binnen 14 dagen. Voorwaarde is wel dat het artikel compleet is en in de originele staat en in de fabrieksverpakking. De bestelling die je wenst om te ruilen, kun je retourneren en het nieuwe artikel bestellen in de webshop. Zodra wij alles correct hebben ontvangen zullen wij binnen 5 werkdagen het bedrag terugstorten. De instructie voor het retourneren vindt je onder het kopje retourneren op de Klantenservice pagina. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat mogen wij jouw aansprakelijk stellen.

Het artikel per aangetekende post retourneren naar Millionways B.V., Den Ilp 8, 1127PA, Den Ilp, een kopie van de factuur bijvoegen en een volledig ingevuld retourformulier.

Indien u een artikel wenst te retourneren zonder opgaaf van redenen, dan is dat uiteraard mogelijk binnen 14 dagen. Voorwaarde is wel dat het artikel compleet is, ongebruikt en in de originele staat en in de fabrieksverpakking. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat mogen wij u aansprakelijk stellen. De verzendkosten om het product te retourneren zijn voor eigen kosten en niet voor Goedkoophaar.nl.

Het artikel per aangetekende post retourneren naar Millionways B.V., Den Ilp 8, 1127PA, Den Ilp, een kopie van de factuur bijvoegen en het volledig ingevulde RETOURFORMULIER. Zodra wij alles correct hebben ontvangen zullen wij binnen 5 werkdagen het bedrag terugstorten.

Het risico, dus ook de bewijslast, voor terugsturen ligt bij jou.  Wij raden aan om deze aangetekend of met een verzekerservice te versturen.

Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die je ook in een fysieke winkel hebt. In de zogenaamde fysieke winkel kun je geen biefstuk bakken in de pan en kun je geen wasje draaien in de machine. Ook kun je zogenaamde verzegelde shampooflessen niet openen. Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te bekijken wat je er mee kunt doen, dan levert dit waarschijnlijk een waardevermindering op. Baardzaken.nl mag deze kosten bij jou in rekening brengen. Dat is niet meer dan terecht. Tip: ga ook voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat Baardzaken.nl het product weer wenst te verkopen.

Retouradres voor al jouw retourproducten:

Millionways B.V.
Den Ilp 8
1127PA DEN ILP
Nederland

Al jouw retourproducten dienen te zijn voorzien van een kopie van de aankoopnota en een volledig ingevuld retourformulier. Zonder deze nota en het volledig ingevulde retourformulier kunnen wij jouw retournering niet in behandeling nemen.